Atgriešanas pakalpojums

Biežāk uzdotie jautājumi

Atver www.atgriesana.omniva.lv, izvēlies veikalu un noformē sūtījuma atgriešanu.

Tavām ērtībām, rekomendējam izveidot savu lietotāja profilu. Spied pogu “Pievienoties”, aizpildi nepieciešamos laukus un saglabā datus. Ja esi reģistrējies, Tev būs iespēja ne tikai noformēt atgriešanu vēl ātrāk, bet arī pārskatīt darījumu vēsturi.

Maksu par atgriešanu nosaka katrs veikals un tā redzama pie attiecīgā veikala noteikumiem.

Atgriešanas izmaksas var būt dažādas:

  • Ja veikals piedāvā bezmaksas preču atgriešanu, tad sūtīšanas izmaksas sedz veikals. Tādā gadījumā par atgriešanas pakalpojumiem Tev nav jāmaksā.
  • Ja veikala noteikumos ir paredzēts, ka sūtīšanas izmaksas tiek noņemtas no atgriežamās summas, tad veicot atgriešanu, maksa nebūs jāveic, taču atgriešanas izdevumi tiks atrēķināti no summas, kas tiks atmaksāta par preci.

Visticamāk, ir nepareizi ievadīts lietotāja vārds vai parole. Šādā gadījumā spied izvēlni “Aizmirsi paroli?", un mēs atsūtīsim Tev paroles atjaunošanas saiti uz e-pasta adresi, kuru norādīji reģistrējoties.

Ja vēlies nomainīt paroli vai citus sava profila datus, ienāc atgriesana.omniva.lv un klikšķini uz sava vārda lapas augšējā stūrī. Izvēlne “Mani iestatījumi” ļauj rediģēt profila datus. Vienmēr atceries saglabāt veiktās izmaiņas.

Ja preces, ko vēlies atgriezt, esi saņēmis atsevišķos sūtījumos, tad katrs sūtījums ir jānoformē atsevišķi. Atgriežot preci, vienā pakomāta skapītī varēsi ievietot tikai vienu noformēto sūtījumu.

Nesatraucies - sūtījumu pakomāta atvērtajā skapītī vari likt arī bez adrešu kartes. Kurjers, ņemot laukā sūtījumu, pats izdrukās un piestiprinās adrešu karti, lai tas tiktu atgriezts veikalam.

Katram preces atgriešanas formas lauciņam ir pievienots paskaidrojums par to, kāda informācija ir nepieciešama.

 

Noformējot preces atgriešanu OMNIVA atgriešanas platformā, norādītajā e-pastā saņemsi adrešu karti, ko varēsi izdrukāt un piestiprināt uz sūtījuma.

Ja Tev nav printera, uzraksti sūtījuma numuru uz iepakojuma (to saņemsi arī SMS īsziņā) un adrešu karti varēsi ērti izdrukāt arī pie pakomāta. Pakomāta ekrānā izvēlies „Sūtīt sūtījumu","Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti" un uz ekrāna ievadi sava sūtījuma numuru.

  • E-pastā un/vai SMS īsziņā saņemsi sūtījuma adrešu karti un sūtījuma numuru.
  • Rūpīgi iepako sūtījumu un atzīmē sūtījuma izsekošanas numuru uz iepakojuma. Ieteicams sūtījumam pievienot arī preču atgriešanas aktu, kas pievienots atgriešanas apstiprinājuma e-pasta vēstulē.
  • Nogādā sūtījumu uz sev ērtāko Omniva pakomātu.
  • Ekrānā nospied izvēlni “Nosūtīt sūtījumu”, pēc tam izvēlieties “Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti”.
  • Izvēlies „Ievadīt SMS saņemto kodu” un ievadi ekrānā sava sūtījuma numuru.
  • Izdrukāto adrešu karti uzlīmē uz sūtījuma un ievieto sūtījumu atvērtajā skapītī.

Adrešu karte ir jāuzlīmē uz rūpīgi iepakota sūtījuma augšējās daļas. Pārliecinies, ka adrešu karte nav bojāta, tā ir labi salasāma un skenējama – tas palīdzēs mums nodrošināt veiksmīgu piegādi.

Lūdzu, ievēro maksimāli pieļaujamos sūtījuma izmērus, kas atbilst OMNIVA pakomātu skapīšu izmēriem:

  • S 9 cm x 38 cm x 64 cm
  • M 19 cm x 38 cm x 64 cm
  • L 39 cm x 38 cm x 64 cm

Sūtījuma minimālie izmēri: 2 cm x 9 cm x 14 cm.
Jebkura izmēra sūtījuma maksimālais svars nedrīkst pārsniegt 30 kg.

Sūtījumam ir jābūt iepakotam, saskaņā ar OMNIVA sūtījumu iepakošanas noteikumiem. Plašāku informāciju par prasībām atradīsi šeit.

Visu atgriezto sūtījumu statusam ērti vari sekot savā atgriesana.omniva.lv profilā. Ja šādu prorfilu vēl neesi izveidojis, statusu redzēsi arī Omniva mājas lapā, Ievadot meklētājā attiecīgā sūtījuma numuru.

Ja par preces atgriešanu esi noformējis sūtījumu, par kuru veikta atsevišķa pakalpojuma samaksa atgriesana.omniva.lv mājas lapā, bet sūtījums tomēr netiek izsūtīts, tad naudas atgriešanu vari pieteikt, rakstot mums uz e-pastu: info@omniva.lv

Iesniegumu par nozaudētu sūtījumu jāiesniedz Omniva klientu servisam, aizpildot šo formu